gulsenkonakli denizadaalpp her sahada mı sizinde totalde mi 35 acaba? Benm her sahada yazdığına göre total daha yüksektir muhtemelen. Doktor şase verdiyse kullanın o çok güzel temizliyor 😊
denizadaalpp gulsenkonakli bnde sadece lökosit yaziyor ayrintili bsy yazmio içtim simdi bakalm gecer inş🤭
aniseamine13 denizadaalpp benimde yüksek çıktı hamilelik boyunca şimdi son haftamdayım kaşıntıda yok sanırım enfeksiyon da.. Ama çok bol su iç. İçtiğini iki katı kadar
gulsenkonakli denizadaalpp lökosite şase ve bol su, tamamdır😊 bakteri çıkarsa da antibiyotik veriyolar. Enfeksiyon uzmanıyım😂
Nuraslanklc Bendede lökosit 22 di çok ciddi olmadığını belirterek doktor tek içimlik granül şase vermişti ondan önce idrar da ağrı ve genel de vajina bölgemde ağrı oluyordu geçti şükür içince gece yatmadan iç uyu demişti öyle yapmıştım ağrı sızı kalmadı 💃🏻
Tubitupp denizadaalpp cnm bir ara benimde 38 felandı sanırımm bir de lokosşt değer bu kadar olmsada fazlaydı. Toz şase içtim 1 adet. Şuan geçti. Bol su içmeye bak. O dönem su içemiuprdum. BuaradA dediğin GB bende de öyle yanma şu bU yoktu.