Birumut Çok iyi anlıyorum sizi ben de tüp bebekle gebe kaldım aynı hisleri yaşadım bana kalırsa ağır işler dışında günlük hayatınıza devam edin çıkın gezin temiz havada ve bebeğinizin sizinle olduğunu unutmayın onla konuşun ve en önemlisi Allah a sığınmak sonsuz huzur verir ben 5. tedavimde gebe kaldım ama negatif sonuç aldığımda bile Allah a sığındım dedim ve yüreğime su serpildiğini hissederdim siz de içinizi ferah tutun çünkü vakti geldiyse zaten mutlaka olur Rabbim size de mutlu haberi almayı nasib etsin 🙏🙏