Arkadaslar 24 haftalik olduk ama benim mide kismim yani üst tarafim taş gibi şiş normalde hamileligimin basindan beri hic yasamadim ama 2-3 gündür midem bulaniyo sanki hafifi hafif bi de göğüs altimdaki kaburga kemiklerim agri yapio bi sure oturunca sizde de bu durumlar var mi normal midir?doktoruma danisicam ama kontrolde soyleyeyim dedim haftaya sizlerden de fikir almak istedim bi de bebis hareketleri baya hissediliyor disardan bile gorunuyor baya sert etkili yani cok hareketli🙈sizlerde nasil?