Sevcan99 Kızlar lohusa setleri çok mu pahalı bana mı öyle geliyor 😏ben pijama takımı olarak aldım elbise tarzı olanlardan da mı almak gerekiyor sizce?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Sevcan99 Trendyoldan 3lü takım siparişi verdim 100 TL.Trendyola bir bak istersen:)
Minnosannis01 Sevcan99 elbise tarzı olanlar foto çekimlerinde çok güzel dıruyor. Sezaryen olanlar elbise tarzını öneriyor bide hep
Deryaikrasu Sevcan99 bencede çok pahalı ben normal gecelik takımı aldım iki tane gayette uygundu fiyatları bence gerek yok lohusa takımı adı altında kazıklanmaya 🙄
Merve_kucuk Sevcan99 elbise tarzının avantajı daha çok bence. Çünkü bez bağlı oluyor altımızda kanama kontrolü yapıyorlar vs. vs bu yüzden elbise tarzı olan bizim için daha iyi olur
Sevcan99 Cokokuyan_dorukusunannesi48 ben denk gelmedim bu kadar uygun fiyatlı olana canım linkini atabilirsen sevinirim 😊
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Meliha_nur Link atamıyorum canım ama Siyah İnci Lohusa Pijama Takımı yaz Google’la.karşına çıkan 3lü takım mavisi birde pembesi var.
Sevcan99 Doğum kışa geleceği için pijama aldım yanlış yapmışım sanırım, normal doğum istiyorum ama yine de hazırlıklı olmak gerekiyor
Cokokuyan_dorukusunannesi48 https://www.siyahincionline.com/ @Meliha_nur @Sevcan99 @Merve_kucuk buldum kızlar:)) aynı model Trendyolda var ben oradan aldım;)