Aysessss Kızlar ben saha 7+4 oldum ama kabızlık sorunum var çok fena, bu sürece kadar da ıkınma vs yaptım ama zararlıymış sanırım. Kanama falan olmadı ama bir şey olmmıştır değil mi??? Çok endişelendim. Bir de var mı bi öneriniz ya çok zorlanıyorum
Kevser_29 Aysessss ıkınma canım Allah korusun bisey olur cocuga sabah aksam kuru kayısı pişir bol sekerli ye iç doktoruna söyle bana bi kabizlik ilaci vermisti cok iyi gelmisti
Gamze0144 Aysessss canimsin ikinmadan bisey olmaz ama kabizlik sorunun kötüyse ve uzun süreliyse o sende sanci kasilma yapar.sana tek tavsiyem 3-5 adet kuru kayisiyi suya koy aksamdan.sabah ac karnina suyunu ic sonra kayisilari ye.o bagirsaklarini calistiracak.cok rahatlayacaksin insallah.bana o cok iyi gelmisti.cok gecmis olsun tatlim.Allah acil sifalar versin
Eeddaaa Bişey olmaz inşallah bende aynı dertten mustaribim 12 haftalık oldum bende ölüyorum kabızlık dan ne yedim se olmadı salı günü doktora dicem ilaç versin artık kayısı falan fayda etmiyor bana
Aysessss Eeddaaa ya nasıl bir illetmiş bu hayatımda yşamadım böyle bi şey, tahmin edebiliyorum seni de :(
Gamze0144 Aysessss kayisi en iyisi bende en cok işe yarayan kuru kayisi oldu.ac karnina once suyunu sonra kayisisini ye.insallah sana da sifa olur canim.Allah yardimcin olsun🤲
Minyonik Cnm kivi ye günde 2 tane ye zaten ikinci gün faydasını görürsün çok etkili tuvalete çıkartmak için ve bebişe de faydalı bi meyve🍃
Zeyk Hiç birşey olmaz ikinmandan ama seni yorar. Bol kayısı ye ama koyu renk olan kayisidan. Veya kayısı suyu ic. Bol sıvı tuket sabahları aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağı iç kötü bir tat farkındayım ama birebir. İkinma hamileliğin son aylarında sıkıntı yaşatır. Doğum hissi de o şekilde olabiliyormuş bazen. Senin haftan çok küçük daha korkma tamam mı