spiker_anne Meryem111 Bn 9. Haftada gitmiştim kafası poposu oluşmuştu onlari da gördüm kalp atışını da o zaman dinledim
Meryem111 Yas ilk dusuk yasadigimda 7 haftaliktim kese vardi ama bebek yokdu o yuzden endışeliyim bıraz ınşallah gıtıgımde kalp atişinida kendısınıde gorurum
Yas Meryem111 İnşAllah görürsünüz endişelenmeyin çünkü bebeğin görünmesi o haftalık gelişimine ve döllenme sürecine göre değişiyo..
Aydan95 Bende 5 haftalik oldugu zaman gorunmustu ama cok kucuktu findiik kadar bir sey gozukmusdu hatta daha kucuk.zar zor gozukuyordu tabi
Eceveannesi Meryem111 kız daha erken korkma telaş yapmayın 7+2 de kalp atışı duydum ben ama 8 hftada olur duyulur
GokAnne Daha bebek içi erken canım ben Keseyi 5+3 te gördüm bebeği ve kalp atışınıda 6+5 te , ama 8. 9. Haftasında duyanlar da varmış , sağlıkla Kucagımıza almak nasip olsun inşallah hepimize 🤲🏻🌸
Nadira Meryem111 bendede aynı şekilde kese açılmış ama bebek gözükmedi bir hafta sonra kalp atışına bakarız dedi🤷🏻♀️