Kızlar merhaba, adet gecikmesine göre hesaplandığında hamilelik 6 hafta olarak gözüküyo 3 gün geciktiğinde 22,48 iki gün sonrasında 22,58 çıktı beta değerlerim. Bir tane doktor kimyasal olabilir dedi diğeri kist var gibi adetle atarsın dedi ve adet söktürücü duphaston verdi ilacın 6. Günündeyim sabah-akşam içiyorum herhangi bir kanama olmadı henüz ancak 5 gündür sol yumurtalık tarafında ara ara ve özellikle tuvalet esnasında bıçak batması gibi bişey yaşıyorum dünden beride belim inanılmaz ağrıyor ve göğüs hassasiyetim çok fazla. İki dr farklı konuştuğu için çok emin olamadım kimyasal gebelikse eğer böyle kramp yaşayan var mı? Normalde düzenli adet olurum ve 2 ay önce alttan muyane olduğumda kist yoktu, eğer hamilelikse de 6.haftada bu süreç normal mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim:)