Kolesterolu olanlar bilgi verir misiniz? Nasıl hissediyorsunuz ne oluyo die. Ben baya nefes kesintisi beyne kan cikma gibi seyler yasiyorum doktorlara ifade ediyorum ama bana normal diolar. Duz uzanma diolar. Ama ben uzanmiyorum zaten otururken nefesim kesiliyo damarlarım da kan duruyo sanki. Bole bisi olan var mi