Glzr123 Kızlar bebeğim bugün fazla hareket etmedi normal mi kafama takıldı lütfen yazar mısınız 22+3 haftalığız
Nurak Glzr123 bizde 22+3 iz canım hergun hareketli olmuyor ben birgün hosseeiyorsan iki gün hissetmiyorum bazen
Sermec Glzr123 canım ben de 22+3 haftalık hamıleyım ben de post acmamak için cok tuttum kendimi dünden beri hareket etmedi nerdeyse dun iki kere bugun de ıkı kere cok güçsüz bir sekılde segırme gıbı hissettim sanırım bu haftalarda boyle olması cok normal
Sermec Glzr123 sanırım bu haftalarda düzensiz ve güçsüz harketler oluyor annelik işte ister istemez evham yapıyoruz rabbım evlatlarımızı sag salım kucagımıza almayı nasıp etsin 🙏