Günaydın herkese. 24+5 im. Serklajlıyım ve rahim ağzında kisalma nedeniyle yatarak geciyor hamilelik. Daha önce 21haftalik doğum yaptım 6 cm açılma vardi zaten normal oldu. Şimdi yine risk olduğu için eğer çok kısalma olursa dikiş atarsa sancım tutarsa bu durumda doktorlar sezaryen mi tercih ediyorlar? Yani 32ye kadar doğum olursa normal olmaz mı?