Akduygu Betulsna yarına randevu aldım kadın doğumda yoktu dahiliyeden kan vercem ama kadın doğuma gitmem gerek di miii 😣
yonca90 Akduygu evet gitmeniz gerekir. Ama herhangi bir hastaneye gidip beta hgc baktırmak istiyorum da diyebilirsiniz herhangi bir Dr a gitmeden. Tıp merkezi, özel hastaneler 1 saate sonuç veriyor. En kötü aile hekiminize de gidebilirsiniz
kbra57 Akduygu acile gidip tahlil verebilirsin daha sonra kadın doğuma gidersin benim de böyle olmuştu test silik cıkmıştı dayanamayıp acilde kan tahlili yaptırdım ve orda ki doktor değerimin yüksek olduğunu söyledi🥰 şimdi 32 haftalığım 🙏🏻
Betulsna Akduygu Evet kadın doğuma gitmeniz gerekli ama sağlık ocağına da gidip gebelik için kan testi yaptırmak istiyorum derseniz yaparlar
Nergis61 Akduygu kadın doğum doktoruna rica edip kan verebilirsin sıra almana da gerek yok :)) ben öyle yapmıştım onlar için çok basit bir işlem.bu
Nergis61 Akduygu bende öyle sanıyordum hatta o kadar emindim ki adet olacağımdan adetim 3 gun gecikti ve bir test ile sonuc 15.000 beta hcg segeri ve şuan 9+4 günlük.hamilelik 🤣🤣🤣 suprizzz dedi :))
Tugce1803 Dilaraatac Hamilelik haberini aldığım gün dün gibi aklımda❤️Maşallah Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin🤲🤗
Dilaraatac Tugce1803 hep aklımdasın heeeepp 🙏🏽 Nası dua ediyorum sana bi bilsen o mutlu haberi alcağım günü iple çekiyorum 💙💙