Akduygu Üzülmeyin 6 ay uzun bi süre değil genelde 1 yıldan sonra bişey varmı diye bakıyor doktorlar. Bütün regl belirtileri ağrı vs olup ha oldum ha olacağım derken genelde gebelik olmuş olabiliyor😊 Birde (kendinizi üzüyorsanız diye söylüyorum) ben olsam gebe kalmadan gebelik programı indirip buralara bakıp okumazdım sanırım, çok kafanıza takıp beklentiye giriyorsanız eğer. Allah hayırlıysa nasip etsin inşallah🙏🏻