Çokk geçmiş olsun 29. Haftada bende olmuştum ama ciğerlerime çok inmemişti, ıhlamur içe içe geçirdim, bal limon karışımı ile atlattım şükür, doktor banada iğne yazmıştı ama dediğim gibi benim ciğerlerim dolmamıştı 10 gün yattım ateşimi hep kontrol ettim hiç 38 i görmedim şükür, olmadım iğneleri kıyamadım bende,
eğer ateşiniz yükseliyorsa sıkıntı olur o zaman bebek etkilenir, ateş tehlikeli