Esraammar çok karışık değil aslında hamilelik gününü 30a böl ayın cikar.
Ben 173gunluk hamileyim
173÷30=5.76666 diye gidiyor rakam. 5bucuk aylık oluyorum. 6.aya giricem. 25.haftadayim.
Birde doğuma kalan gün sayın var oda mesela 107 gün gösteriyor. 30+30+30=90 3ay 17 gün kalmış oluyor doğuma