Kızlar benim kendi doktorum Doğum iznine ayrıldı değiştirmek zorunda kaldım doktorumu bana kendi doktorum 16. Haftamda ve 20. Haftalarımda kızım olacağını söyledi iki kere sordum özellikle kız dedi 32. Haftadayım ve dün başka doktır bana erkek dedi şaka gibi nasıl yani dedim ben kızım olacak diye biliyorum doktorum öyle söyledi dedim bidaha bakalım dedi ben erkek görüyorum dedi sonra bana doktorunun dediği de olabilir belki yumurtalıklarında ödem şişlik varsa ben onu da görüyor olabilirim dedi şok oldum var mı başına böyle bir şey gelen başka doktora da gitcem ben kızım diye sevdim herşeyimi aldım bile