Bende ödememiştim. Bi soru da ben sorayım 32 de çalışabilir raporu alıp 37 ye kadar olan haftada aile hekimimden veya başka polikliniklerden rapor alablir miyiz? Yani o 5 haftanın üçünde rapor alırsak yine de aktarılıyor mu doğum sonrasına? Umarım anlatabilmişimdir.