Ozgeurkn ozlemkaramann ben 27 haftada girmeye başladım özel hastaneye gidiyrm ama herhangi bir ücret ödemiyorum .
Dilara1234 Bilgeninannesi ben 2 defa Doğum yaptım sezeryanla devlette hiç birşeye para vermedim kan testi idrar testi detaylı ultrason nst hepsi bedavaydı Doğum yaptım çıktım sadce eczane ilaç parası 60 tl verdim bana göre özeller sadce para tuzağı 😂
Bilgeninannesi Dilara1234 kesinlikle katılıyorum ve özellere zerre güvenim yok. Yani sezeryan olacaksa tabi ki olacak ama özeller hemen kesiyolar adamı. Bilmiyorum bazı insanlar özel muamele bekledikleri için özelleri tercih ediyolar ama bana farketmez kötü muamele edene haddini bildiririz evelallah 😄
Nur_Nur Vera18 idrarda protein kaçağı o kadar önemli ki onun takibini yapmamaları büyük ihmal olur ben de hoşlanmıyorum ama gerekli olduğu için devam sart
12345678 Seymaert kacıncı haftanızdasınız? Neden 3 günde bir nst ye giriyorsunuz merak ettim o yüzden sordum🤗
Nur_Nur bezmialemde 10 lira sgkliya fatih medipolde takipli hastaya 45, dış istek 60tl fatih medikal park 145 lira