Deletedmom00260 Kızlar normal doğum veya sezaryen sonrası kullanım için hangi marka ürünü önerirsiniz? Depent aldım bir kutu büyük boy. Nasıl bir şey bilmiyorum. Bu yeterli olur mu ped vs öneriniz var mı?
37aysgl Deletedmom00260 depend yeterli oluyomuş canım doğumdan sonra kanaman azalınca normal orkide geçersin
Badevehande Çok iyi yapmışsın ben sezeryan oldum depend kurtarıcım oldu bir gece hastanede kaldım eve geçince uzun orkid aldım
Gizemabc Badevehande depend sezaryen yarasına denk gelmiyor mu, ben de aldım; ama nasıl kullanacağım diye düşünüyorum?
Gizemabc Badevehande sezaryen kesisinin üstüne bant filan mı yapıştırıyorlar, depende yapışmıyor sanırım
Yenianneilkbebek Bende Bi paket 10 tane depend aldım e bebek sitesinden daha sonra uzun ped kullanılıp yetiyormuş bakalım deneyip görcez