ozgeustun Selam kızlar... kuvvetli belim ağrıyor ne tarafa yatsam geçmiyor şimdiye kadar ağrı sızı hissetmedim hiç. 37+5 iz. Doğum belirtisi olabilir mi?
ozgeustun Prens-bekliyorum sancı değil sürekli geçmeyen bel ağrısı. Bir yerde okumuştum diye de hatırlıyorum internetten de araştırıyorum bilmiyorum acaba doğum habercisi olabilir mi