Kızlar çatlak için krem değil yağlar daha etkili oluyor. Ben ilk haftalardan beri hep dalin badem yağlı bebek yağını kullandım hergün sürdüm ve çok güzel nemlendiriyor. Şu an 32 haftalık ve çok şükür çatlamadım biraz da vücut yapısıyla alakalı bir durum. Ve Bio-Oil markası çatlak yağı alın mutlaka 🤗 ben ikisini bir arada kullandım. Sabah birini gece birini sürdüm. Mutlaka günde 2 kez kullanın hep nemli olsun cildiniz ve sakın kaşımayın. Ben göğsüme sırtıma ve bacaklarıma da sürüyorum bebek yağını. Ama göğsümde üçer çizgi şeklinde yırtık var o da sürekli evdeyim ve sutyen takmıyorum sarkıyor ondan diye düşünüyorum. Bio-oil varolan çatlak görünümünü de azaltıyor dedi arkadaşım kendisi kullanmış ama ben şu an çatlamamak için sürüyorum 😂 çatlarsam da kullanmaya devam edicem yani yapacak bir şey yok 🤷♀️😂