Gulenyuz82 Mide yanmasının bebeğin saçı az ya da fazla olmasıyla bir bağlantısı yok, kulaktan dolma bilgilerdir bunlar. ☺️ En önemli sebep gebelik sırasında artan annelik hormonlarından progesteron dur. Progesteron rahimdeki düz kasları gevşettiği gibi mide ile yemek borumuz arasında bulunan kapakçığında gevşemesine neden olur. Bu durum mide asidinin yukarı kaçmasına ve hoş olmayan bir yanma duyusuna neden olur. 🌸