Kızlar merhaba, genelde hep okurdum fakat yazacağım hiç aklıma gelmezdi. 26 haftalık hamileyim ve bugüne kadar sorunsuz bir hamilelik geçirdim hatta öyle güzel bir hamilelik ki eski hayatımdan hiç farkı yoktu hayatımın hiç bir şekilde kendimi de hiç bir şey için kısıtlamamıştım. Hatta Kanada’ya gidip Kanada’da doğurmayı düşünüp Kanada’da Doğum adlı post açmıştım, çalışmak hayatımı da bırakmamıştım son 34. Hafta Kanada’ya gitmeyi planlarken herşey bugün kontrole gittiğimizde değişti . Sıradan bir kontroldü bana kalırsa. Bebeğimi görecek mutlu olacaktım hatta onu kameraya çekip sonradan izlemeyi vs planlıyordum. Neyse ultrasona girdim doktor bey suyunuz çok azalmış dedi. Erken Doğum olacak dedi. Biz şok olduk eşimle Nasıl olur dedik daha 25+6 bebeğim. Tutabildiğimiz kadar tutacağız dedi 32 ye kadar tutabilirsek dua edin dedi. Benden ne su geldi ne başka bir şey. Sonra doktor bizi farklı bir Periontoloğa yönlendirdi. Alanında bu şehirde daha iyisi yok dedi tab dedi. Muayenehanesine gidin mutlaka bi de onunla görüşün dedi. Gittik Muayenehanesinde tam 5 saat sora bekledikten sonra akşam 10 buçukta muayene olmayı başardık. O doktorda aynı şeyi söyledi. Önce sebebini bulmamız lazım bu durumun dedi. Ona göre tedaviye başlamayacağız dedi. Kromozom hastalıkları ya da böbrek hastalığı olabilir dedi bebeğin. Biraz böbrek büyümesi de varmış. Yarin bebeğin kordonundan kan alacaklar. İnşallah kötü bir şey yoktur miniğimde çok korkuyorum aşırı korkuyorum. Lütfen dua edin. Onda yeterki bir şey olmasın. Geçen ay gittiğimizde herşey yolundaydı kıpır kıpırdı. Hatta gününden hep 4 5 gün ileriydi tosuncuk ama geçen aydan bu yana 12 günde geri kalmış gelişimi. Sağlıkla ve normal zamanda gelsin dünyaya. Çok dua istiyorum arkadaşlar.