Kızlar benimde bebeğimin sol böbreği diğerine göre daha büyük çıktı aynı durumu yaşayan oldu mu. Geçen ay 6 cm’di bu ay 7,5 cm olmuş biraz daha büyümüş ama doktorum anne karnında yapabileceğimiz bir şey mevcut değil eğer kendiliğinden düzelmezse çocuk doktorun ilgilenir dediler 31+4’ günlük bebeğim post açamadım burdan yazmak istedim aynı durumu yaşayan var mı bebeğinizin böbreği normale döndü mü