Menekseduru Canım benim 2.gebeliğim oğlumun bebeklik kıyafetlerini 2 senedir açmamıştım sararmıştı hep bende 27 haftalıkken hepsini yıkadım hijyende tabi seçtim kısalıcak olanlar varsa sentetiğe attım daha sonra kayınvalidem hepsini tek tek ütüledi bir güzel poşetledik şuan 31 olucam yarın insallah daha zamanım var ama mis gibiler şimdiden başla canım gerçekten kayınvalidem yapmasaydı ben gittikçe tembelleştiğim icin birde oğlum vardı hiç yağmazdım artık aradan cıktı hallettim şükür 😘