Dün gece ve bu sabah çok yoğun gaz sancım oldu biraz egzersz yaptım. Bebek sabahdan beri hiç durmadı kemikleri canımı yakıyor çok fena bütğn gün oynadı 36+4de. Acaba bi acile gitmelimiyim. Çok endişe etmeye başladım yanlş bişi yapıp zararmı verdimki acaba. Başına gelen varmı