Anne-bebek Merhabalar Kırklareli Merkez devlet hastanesinde doğum yapan yada bir doktora giden varmı ??
ShrBkr Anne-bebek bı tanıdığım normal doğum yaptı orda geçen ay, bayan doktor demişti soyadı Tavukçuoğlu mu ne öyle bişey di
Balimkiz Anne-bebek canım Burgaz dayım medikente gidiyorum ama doktorlar bir sıkıntı olmadııgı sürece kesinlikle normal diyor sezeryan düşünmüyorlar hiç
Anne-bebek ShrBkr memnun mu peki ? Ben özele gidiyorum ancak normal doğum taraftarı değiller hemen sezeryan yapmak istiyorlar ve ben olduğu sürece yavruma zarar gelmeyecek sağlığı olduğu sürece normal istiyorum 🙏
ShrBkr Anne-bebek oda özele gidiyordu sonradan doğumu orda yapmaya karar vermiş memnunmus çok banada demişti tavsiye ederim ebeler falan çok ilgililer mis
Anne-bebek Balimkiz bende medikentte gidiyorum hiç normal Doğum söylenmedi sürekli srzeryana yönelik konuşuluyor maalesef ki