Yagmur_9458 Kızlar 35. Haftama girdm dün kontrolümz vardı 2750 grm olmus minigim dr haftasına göre ne eksik ne fazla normal dedi ama aileden cevreden herkes cok az simdiye 3 kg bulması lazımdı vs seyler söylediler ben hamileligmde toplam 8 kg aldm simdiye kadar ilk aylarda 3 kg vernmistm cok fazla bulantm oldu genetik bizde özellikle esimin tarafı sürekli dile getirdiler bebek beslenemiyor hemen cıkarıyorsn diye ama elimde olan bisey degildi ilacta kullandm sonra kendim bıraktm hala da ara ara kusuyrm eskisi gibi olmasada söylenenlere cok üzldm acıkcası kendimi suclu hissettm bian😞 sizlerin bu haftada kactı bebis kg ları sizce az mı ??
MNursel Yagmur_9458 sen söylenenlere ne bakıyorsun canım benim. Ben 3 gün once gittim 36+3 ken 2885 gr haftasına göre uyumlu kilosu dedi. Doktorun ne diyorsa sen ona bak. Insanları aldırma. Bizim toplumumuz kilolu bebek diye söylenir durur hep.
Sghslove Yagmur_9458 hayır canım bizim 36da 2900dü şimdi 38+2 3390 dedi ve yeğenim 38de 2700 doğdu her bebek kilolu olacak diye bir şey yok sen boşver milletin dediklerini organ gelişimi iyi olsun sağlıklı olsun önemli olan o
07052019 Yagmur_9458 doktor normal dediyse kimseyi takmayın. Kilolu bebek demek sağlıklı bebek demek değil ki.. Gelişimi normal ise, doktor normal dediyse hiç yıpratmayın kendinizi. Bana da aynı şeyleri söylüyorlar. Ben artık kilosunu söylemiyorum. Kaç kilo diyene haftasıyla uyumlu deyip geçiyorum. Büyükler istiyor ki 4 kilo 5 kilo çocuk doğuralım 🤦🏼♀️
zelis63 Yagmur_9458 canm etraf sırf laf olsun diye bişeyler bulup söyler ne takıyosun ya daha 5 haftan var ve bebek en çok kiloyu son haftada alır ki İnan kilo hiç önemli değil ki önemli olan sağlıklı olması değil mi ? Takma insanlarn çoğu konuşmak için konuşuyor
Yagmur_9458 MNursel Normalde takmam aslinda ama bulantilarımdan dem vuruyorlar hep kalp kirmamak icin biseyde diyemyrum cok düsüncesizler kafam karıstı üzldm benm yüzmden mi böyle cok mu zayıf diye cok sagol cnm yorumn icin 🙏
Yagmur_9458 Sghslove Aynen dr a göre gelisimi iyi sükür bi sıkıntımzda yok icim ferahladı cidden cok sagolun 😊
Semooshh 37.+5de dediğin, kilodaydı. 40haftalığım 3kilo şuan. Normal dediyse doktorun takma kimseyi. 2.buçuk kiloda olsa 4kiloda olsa normal sayılıyor. Herkesin vücut yapısı, bir mi ki bebeklerin, hepsi, eşit olsun
Yagmur_9458 Semooshh Aynen herkesin bebegide kendide farklı oranda kilo alıyo aynı olcak diye bisey yok ama bunu anlatamyrm en sonunda benmde canımı sıktılar yorumnz icin sagolun 😊
Hlal Yok canm benmde öyle mesela doktor güzel dedi,herkesin dediğine kulak asma çok biliyorlarmis gibi konusuyolar bide
Yagmur_9458 07052019 Evet aynen öyle sagliklı olsun hayırla gelsin demiyolar ama kac kg onla ilgileniyorlar cidden
Semooshh Yagmur_9458 haftasıyla uyumluymuş kilo falan pek söylemiyor diyip geçiştirin bence ben Bi iki kere söyledim, çok, kurcaladı lar Kendikileriyle kıyas yaptılar falan sinir oldum Soruyorlar doktor söylemiyor uyumlu haftasıyla sıkıntı yokmuş, deyip, geçiyorum.
Yagmur_9458 Merveyrdm2303 Ahh keske bilseler de bunu öyle konussalar kendilerinin basından gecmemis gibi sadece can sıkıyorlar . Hayirla dogurursnz insallah saglıkla gelsin bebisiniz 😍
Naz60 Yagmur_9458 Bebeğin kilolu olması sağlıklı olduğu zayıfken sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor yıl 2020 olacak hala bunları bilmeyenlerimiz var 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ İkiside doktor gözünde aynı fazla kilosu olanlar haricinde