Kızlar doktorum bana ayın sonunda test yapılacağını söyledi yani isteyen yaptırıyormuş ama sağlıklı doğsa bile o taramada çıkan sonuçlar insanın psikolojisini bozuyormuş sizce ne yapmalıyım yaptırmalımıyım yoksa yaptırmamalımıyım ? Siz hangilerini yaptırdınız 🤧