Sevgili anneler, bebegim cok hareketli ve hareket ettikce karnm kasılıyor canm acıyor cok, 25 haftalıgız yasayan var mı ? Gece uyandırmaya basladı yeni yeni ve korkuyorm erken dogum olur mu diye,alışık olmayınca tuhafıma gidiyor da olabilir. Normal mi acaba bu durum? Kasıklarımı da dolu hissediyorm cogu zaman