Kızlar 31 haftalık hamileyim karnım haliyle baya şişti göğüslerimle karnım yapıştı resmen birbirine, göğüslerimin altı yanıyor resmen mahvetti beni özellikle gece olunca oluyor anlamıyorum, karnımı elliyorum buz gibi ama orası kavruluyor bunaltıyor beni nefesim kesiliyor bazen öyle değişik birşey ki, kimisi bebek büyüdüğünden diyor kimisi çok saçlı olacaktır ondan yanıyordur orası diyor neden böyle yada böyle olan var mı