Kizlar nasilsiniz? Biz 38+1olduk. Hazirliklariniz ne durumda? Bizim odamiz hazir ama esyalarini paketlerinden cikartmadim daha,utuleyip torbaya koymustum. Yataginin yorganini, perdesini falan acmadim.. Tozlanir diye acmak ve cikartmak istemiyorum su anda.. Sizler neler yaptiniz? Sizce herseyini hazirlamali miyim? Acmali miyim? Cok kararsizim su anda.. Fikirlerinizi bekliyorum 🤗🤗