Kızlar 16 haftamdayım elime küçük parca geliyo sizce düşük belirtisimi? 3.aya kadar progestan iğne kullandım hapiyla birlikte şimdi sadece.vajinadan günlük 2 tane hapını kullaniyodum bişey olmuş olabilir mi? Esime de soyleyemedim 2 gündür biraz üzülmüştüm ağlamış eşimde ağlayıp durma çocuğa bişey olcak dedi bozuscaz senle görüşcez felan dedi şimdi onada söyleyemiyorum uzuldugum için olabilir mi ?