Zeliha3457 Elmas234 ikincide daha erken hıssedılıyor dıyorlardı gerçekten öyleymıs ınanamıyorum bazen oynadıkça
Ftmrmzn Minnosanne27 cok fazla hissetmiyorum bende seyirme gibi oluyo bazen sende az zamanda hissedersin ben zayıfım o yuzden hissediyorum galiba 😊
Minigim_ Bende ikincide daha erken hissettim ilkinde 16dan sonra hissetmiştim bunda 13 de falan sol da seğirme şeklindeydi şimdi ise durmak bilmiyor