Hndsn 2-3 gündür migdem bulaniyor dogumun belirtisi olduğu yaziyor internette sizde öyle bir durum oldu mu ?
Zehraak Doğum belirtisi diyorlar ama bir haftadan fazladır bulaniyir benmde hala bişey yok artk inanmayacagim sanırım 😔