Herkese selam buhat makinası alacağım evde klima ile ısınıyoruz ve hava kuruluğunda sorun yaşıyoruz. Bir kaç aya bebeğimiz gelecek onun içinde iyi olan bir makina tercih etmek istiyorum. Sıcak soğuk buhar makinası mı yoksa sadece soğuk üfleyeni mi tercih etmeliyim ve marka öneriniz olursa çok sevinirim