Nuraslanklc Sırt ve bel ağrısından öleceğim yatıyorum kalkıyorum geçmiyor hîç bi pozisyon da değişmedi ağrı artık nefes aldıkça daha da ağrıyor nasıl geçer bu bi öneriniz varmıı😭
Mervezumra Nuraslanklc kac haftaliksiniz benim dogumdan sonra amcak gecmisti her gun esime saatlerce masaj yaptirirdim
Syma95 Nuraslanklc sen yine 32 haftalikmisin canim.ben 18+4 oldum kuyruk sokumu agrisi var cok fenaa napicam bilmiyorum
Nuraslanklc Ytelmas yapabilecek tek kişi eşim onunda eli çok ağır acıdan kıvranıyorum yaptırırken soluğum kesiliyor artık 😖
Nuraslanklc Mervezumra 32 haftalığız😣masaj eşime yaptırmaya çalıştım ama canımın acısından sürdüremedim eli ağır heralde dayanamadım 😢
Mervezumra Nuraslanklc benim daha erken baslamisti simdi 2.hamilelegim 18.haftadauim ve simdien basladi agrilar malesef
MuhammetinMelisi Benimde oluyordu doktorum vitamin verdi biraz pahalı ama çok iyi geldi hem diş eti kanamalarını durdurdu isterseniz bı danışın doktorunuza size de verir ilaç
Nuraslanklc MuhammetinMelisi 2 hafta var kontrolüme o zamana kadar geçer mi yoksa idare edebilirmiyim bilmiyorum 😔
Nuraslanklc Mervezumra ayy Rabbim yardımcın olsun 😣ben böyle bi ağrı yaşamadım ne zormuş doğumu düşünemiyorum şu an😕
MuhammetinMelisi Nuraslanklc bol bol yatıp dinlen canım ben bı ev süpürüyor um akşamı evde gezemiyorum bel ağrısından ertesi gün siliyorum evi kendime çok yüklenmek istemiyorum sürekli uzanmaya çalış
Mervezumra Nuraslanklc amin tsk ederim inan sezeryan oldum bu sirt agrisi kadar canim yanmadi ne oturabiliyprum ne yurebiliyprum yani biran once dogsun diyorum Allah hepimizin yardimcisi olsun
Nuraslanklc Syma95 yorulduğumda oluyor o genelde iş falan yapmadığın halde mi var ağrı bide oturunca da çok oluyor😪
Syma95 Nuraslanklc is felan yapmadigim zamanda var evet :/ genelde uzaniyorum oturuyorum cok belki ondandir. Doktora gidince soylicem benimde daha 2 hafta var. Co zor valla
Nuraslanklc Syma95 bende oldum olası çok oturunca sert yerde oturunca falan oluyor hep , birde bebek baskı yapıyor da olabilir ama oturmayı kalkmayı çok zorlaştırıyor 😕Allah yardımcımız olsun hepimizin farklı şikayetleri var hepsi ayrı zor vallahi
Mrvesebo2903 Bende aynı şekilde 26+3teyim acayip bel ağrım var nasıl geçicek bilmiyorum şimdiden bu kadar ağrıması normal mi 🤔😞😞
Nuraslanklc Mrvesebo2903 normaldir sanırım 😕benim o haftalarda yorulup iş yapmadığım sürece bi gibi şikayetlerim olmazdı 😔şimdi yan gelip yattığım halde başladı