Merhaba biz yeniyiz. 5+4 üz. Doktorumuz gayet sağlıklıyız falan dedi. Aralık 9unda kontrole gidicem. Bi terslik olmazsa. Fakat aklımı kurcalayan birşey var . Benim hiç bulantım yok. Bütün arkadaşlarım ilk aylarda sabah bulantısı falan diye şikayet eder , benim hiç bulantım yok. Bi sorun mu var acaba ?