Ysmaksu Kizlar doğuma bir ay kala memlekete gitmek istiyorum doğum için uçağa binebilir miyim doktor raporuyla psikolojim bozuldu 3 gündür napicam diyip agliyorum resmen
[silindi] Ysmaksu ben 34-35 hafta arası doktor raporuyla gitmiştim uçakla, karnım da aşırı belirgin değildi, geniş kıyafet de giyince 6-7 aylık gibiydi, hiç sormadılar bile raporu var mı diye, stres yapmana gerek yok hiç, rapor da alsan zaten hiç sorun olmaz
Selvaelyenn Ysmaksu 32.haftaya kadar raporsuz alıyor. 32den sonra 36ya kadar raporlu alıyorr. 36dan sonradaa rapor olsa bile almıyorlar canım. Bende gidemedim. Doktorumla bir hafta oldu konuşalı bunları. 36dan sonra doktor raporuda kabul etmiyorlar dedi
1seda1belinay Canım 3yıl once 32de son Du ucak ıcn biniş. Ve ben hala oyle biliyorm doktrumda her ne olrsa olsun raporada bakıyorlar demstı ucakda dedigı gbıde oldu iyice bir arastr ıstersen
Ysmaksu Cananhafsa eşimin işinden dolayi sirnakdayiz ve burada tek başıma dogum yapmak istemiyorum ailemin yanina gidicem kayinvalidemde sürekli bir ay kala gel deyip duruyor herkes öyle diyor bende arastirdim 32. Haftaya kadar aliyor suan 6. Ayimdayim benimde karnim o kadar belirgin degil normalde de balik etli bir insandim zaten genisde giyerim insallah o zamana kadar 😂 kiloda almam ki kusuyorum hala yiyemiyorum bisey umarim doktor raporu ile alirlar üç gündür nasil ağlıyorum ama anlatamam 😢😢😢
filiz08 Ysmaksu ağlayarak hem kendine hem bebeğe zarar verme.Doktoruna danış hemen kaçıncı haftalarda önerip önermediğini de sor sakıncalı olabilir mi mesela.Ben hamileyken uçağa bindim ama 5. Ayımda falandım hiç sormadılar ayımı raporumu.Doktora danışmıştım o bi hafta demişti ama aklımda değiş şimdi o haftadan sonrasını önermiyorum demişti
Ysmaksu filiz08 önermiyebilir ama gelme diyorlar zorla mi gideyim buraya da gelmiyorlar evleri işleri var kaldim ortada bazen sinirleniyorum diyorum gitmiycem tek dogucam sonrada çocuğumu kimseye göstermiycem ama böyle biseyde var yapayanliz başıma ne gelir burada bilemem ki esimde uzman çavuş her dk evinde degil ki haftada bir gün kaliyor evde o kadar karmaşık bir durum ki 😢😢 napicam bilmiyorum hiç
filiz08 Ysmaksu herkesin işşi vardır da bazı durumlarda da insanın yanında olmak gerekir yani şaşırdım gelmemelerine.Bende şehir değiştirdim ve yanlızım burda 33. Haftamdayım annem ve babam geldi yanıma sağolsunlar.Çocuklarımda var sezeryan olucağım için evde de birilerinin olması gerekli bu süreçte.3 ay olmasına rağmen komşularım bile hastaneye geşmeyi ya da evde bişiler yapmayı teklif ediyo sağolsunlar.Allah hayırlı ve anlayışlı insanşarla karşılaştırsın
Ilknur_emin Ysmaksu aynı durumdayız canım bende mardindeyim. Haftada 1 gün geliyor eşim kardeşlerim okula gidiyor o yüzden annem gelirim ama çok kalamam diyor kayınvalidem aynı şekilde doğuma Ankara'ya gitmek istemediğimi söyleyince de suratları düşüyor ama kimsenin evinde kendi evimdeki kadar rahat olamam diye düşünüyorum
Ysmaksu Ilknur_emin gene mardin sirnakdan iyi şartları ben buradan korkuyorum ya kimsede gelirim demiyor bilmiyorum zaten annemle kayinvalidem ayni mahalledeler gidince annemin evinde kalicam tabi suratları düşecek ama onun evinde rahat edemem eminim ne derlerse desinler çocuğum iyi olsun başka bisey istemiyorum valla burayi bilmiyorlar her yeri memleketteki gibi saniyorlar vallahi
Ysmaksu Selvaelyenn 36 ya kadar veriyorsa valla iyi o zaman 36 da gitsemde iyidir en azindan az kalmis olur teşekkür ederjm valla içime su serpildi 🙏🏻🙏🏻🤗🤗