Merhaba kızlar. Bu ay yumurtlama günümü tespit edebilmek için ovulasyon testi aldım. Telefonda kullandığım adet takvimine göre yumurtlama günüm dündü dün ovulasyon testini yaptığımda ikinci çizgi çok silik çıktı. Bu sanırım yumurtlama günü daha değil demek mi oluyor çünkü iki çizgininde kırmızı olması lazım diye biliyorum ama yanlış mı biliyorum acaba. Ya da yumurtlama günüm benim takvimden farklı mı ki. Fikrinizi alsam ? 🙏🏻😻