Arkadaşlar merhaba,
Şuan 35 haftalık hamileyim ve bebeğimin kafası ise 37+4 çıkıyor.Her gittiğimde ise bunu söylüyo kafası büyük bir bebek diye.21 haftalık ta iken beyninin sağ lateralinde hafif ventiromegali olduğunu söylediler.Şuan her gittiğimizde onu da kontrol ediyo ama ilerleme yok.Fakat kafasının büyük olması beni korkutuyo.Kendiside iri bi bebek diyor doktorum.Hepimizin kafası büyük diyor seninde benimde diyor fakar korkuyorum artık. Sizede böyle söyleyen ,başınıza böyle bir durum gelen var mı ?