Deletedmom0026 Sadece sag bacagima uyusma geliyor 1 2 dk suruyor geri geçiyor devamli. Bunu yasayan yada bilgisi olan varmi normal birsey mi ? Magnezyum kullaniyorum bu arada
Kumsalinannesii Deletedmom0026 benimde o aylarda çok oluyordu tahlillerim iyi çıktı. Özellikle sandalyede oturduğumda bazen yatarken bacağımın üstüne basamadığım oldu serum felan takıldı ama fayda etmedi zamanla gitti
Deletedmom0026 Bianne yok hayir . 1 haftadir var bu uyusuklukta ciddiye almadim ama sık olmaya basladi
Deletedmom217 Sağ bacım kramp yüzünden çok ağrıyor. Belime kadar uyuşma ağrı var. Ne yapmak gerekir? Hastaneye gitmeye gerek var mı yoksa kendi geçer mi? Sıcak mı soğuk mu iyi gelir?