Mucizem91 sizin evet taşıyıcı ama karaciğer enzimlerine bakıyorlar eğer çok yüksek değilse gerek duymuyor biyopsiye zaten ilaç için önce parça alınır karaciğerden. Ben de ilaca başlamadan önce üç ayda bir kontrole giderdim değerler iyidi hep ilaca gerek duymuyolardi ama bı ara hiç gitmedjm kontrole dedim nede olsa degisen bişey yok hep ayni. Sonra gozlerimin içi baya baya sararinca gittim tahlil yapıp değerlere bakıldı çok yüksek çıkınca biyopsi yaptıktan sonra ilaci verdiler.