[silindi] Arkadaslar slm..ben 21 haftalik hamileyim..organ taramasi na gittim ve dr bebgin bobreginde genisleme var dedi...nirmalde 5 mm ve fazlasi zararmis bebegimin bir bobregi 4.7 digeri 4.9 😢😢😢bu sekilde dogum yapan varmi acaba saglikli bi sekilde..