18de başladım hissetmeye ama tam düzenli değildi 1 gün hissedip 1 gün hissetmediğim oluyodu endişeleniyordm neden hareket etmedi die hareket ediyormuş ama küçük olduğu için bazen hissedilmiyormuş 21 haftalık olduk artk her gün hissediyorum hareketlerini takip ediyorum çok keyifli oluyor benim için babamız merakta acaba dışarıdan ne zaman hissedilecek onu merak ediyoruz şmdi geliyor dokunuyor bakıyor ama daha dışarıdan belli olmuyor