2 yaşında kızım var şuan 15+4 nasipse oğlum olacak ama herşey aynı aşerme bulantı kusma vs bir fark Yok kızımda olduğu gibi yine yiyemiyorum pek zar zor yediklerimde tuzlu mide bastırıcı şeyler , ye tatlıyı doğur Hakkı'yı henüz olmadı bende ☺ Rabbim hayırlı evlat versin sağ Salim alalım kucağımıza 🙏