feyza123 Omerozlem benm ki sezeryan canm doktor 18 ve 23 mayıs dedi 38ve 39 hafta arası yani 😊 kaç haftaliksin canm yakınız galiba
Omerozlem feyza123 Benim ilk doğum olcak şuan belli değil sezaryen normal olcağı bende nedense mayıs basi ortası gibi dogum yapacağım gibi geliyor erken doğum olmasın da insallah🙏