Ohss deniyoyo canım su toplanmasına ilk 10 gün falan çok can yakıyo agrısı olmuştu doktor gebeligin ilerleyen haftalarında geçer demişti taze transfer 11. Haftamda tamamen geçmişti hatta doktoruma sordugumda bebegin tutunmasında da faydası oluyo endişelenme bi zararı yok demişti normal yani 😊