Eceveannesi ftmplnya vala benim adet olcam gibi belim agrimisdi adetimin tam gününde evde yapdim idrarda cikdi aynı gün doktora gittim kese hicbisey yokdu kanda ve idrarda cikdi ama sen bekle biraz daha Allah gönlüne göre versin insallh cnmmm
ftmplnya Minimamy beta degerım 14,5 cıktı kanda sızce ne oluyor hamılemıyım doktor suanda dusuk olabılır kadın doguma git dedi ama