efsanemel Merhaba kızlar bu arabayı kullanan var mı görüntü olarak çok hoşumuza gidiyor ama canlı görme imkanımız olmadığı için güvenemedik yorum yapabilecek olan var mı?
Leylabyr efsanemel bende geçenlerde aldım ve çok begendım çok kullanıslı bence gönül rahatlıgıyla alabılırsınız yine de tabiki karar sizin ☺️
masalsii efsanemel valla bende bunu almayı düşünüyorum acıkcası bana yakın kadirhas avm de varmış gidip inceleyeceğim yakında
efsanemel Peki katlanınca arabaya sığması nasıl hiç denediniz mi😊 arabamız küçük olduğu için karar veremiyoruz
Yavuzum1202 Bende o arabayı almayı düşünüyorum resmen kendıme araba alıcak gibi sevinçliyim cok güzel tasarımı var ve yorumlar cok güzel renk konusunda kararsızım siz ne renk almayı düşünüyorsunuz bu arada tasarım ödülü seçilmiş o araba
Leylabyr Yavuzum1202 canım valla daha kutusundan cıkarmadım..alırken cok inceledim ama satıcısı butun özelliklerini gösteriyor..kadir has avmden aldım
Yavuzum1202 Leylabyr siz hangi renk aldınız bide bazı modellerin asagı kısmında ödüllü tasarım yazıyor değerleriyle farkı nedir sizde fark ettiniz mi