Arkadaşlar 30 eylülde düşük sonucu kürtaj oldum.kürtajdn 30 gün sonra adet gördüm yumurtlama günümü değerlendirememişim galiba 24ünde adet oldum ağrısız biraz da yoğunlupu eskisine nazaran daha az oldum. 27. Gün oldum. Bu ay için testle bunu tespit etmek istiyorum.ovulasyon testini kullananlar hangisini kullandınız, nerden temin edebilirim önerilerinizi bekliyorum..